نویسنده
درباره نویسنده
کریم دلاوری
تعداد پست ها 365

درباره:

متخصص اطفال ،کودکان و نوزادان ،مشاور ژنتیک ادرس مطب شیراز بلوار ازادی بین کوچه 6 و 8 روبروی پارکینگ باباکوهی ساختمان پزشکان بهار طبقه اول واحد یک شمالی

  • ده جمله اینده ساز کودک شما

در یک دقیقه 10 جمله اینده ساز کودکتان با غربالگری آنلاین تکامل عصبی و اجتماعی عاطفی کودکان را بخوانید .

والدین عزیز

در یک دقیقه 10 جمله اینده ساز کودکتان را بخوانید .

غربالگری آنلاین تکامل عصبی و اجتماعی عاطفی کودکان 

  1. کودک شما نیاز به مهارت‌هایی دارد که در طول زمان ایجاد و کامل می‌شوند.که به انها مهارت های تکاملی در زبان و ارتباط ،حرکت ،حل مساله و شناخت و شخصی - اجتماعی و اجتماعی -عاطفی می گویند .
  2.  این مهارت ها باعث می شود تا کودک شما  بتواند نیازهای خود را  به طور موثری با برقراری ارتباط  با دیگران و حل مسئله و عواطف و احساسات متناسب تامین کند .
  3. 40 درصد کودکان جهان این مهارت ها را به دست نمی اورند وبه پتانسیل تکاملی نمی رسند و توجه کنیم که اختلالاتی در به دست اوردن این مهارت ها  در 20 درصد کودکان وجود دارند
  4.  علاوه بر بررسی قد ،وزن و دورسر و واکسیناسیون که در مرکز بهداشت انجام می‌شود نیاز است این مهارت ها بطور دوره ای ارزیابی شود .
  5. این مهارت ها قابل سنجش و ارزیابی هستند و در حال حاضر می‌توانیم این مهارت‌ها را بصورت انلاین و بسیار راحت مورد ارزیابی قرار دهیم .
  6. در این سنجش کودکان در روند رشد تکاملی صحیح را شناسایی کرده وبرای پیشگیری  از اختلالات بعدی ، خانواده را مورد اموزش قرار می دهیم.
  7. در صورت داشتن مشکل در هر حیطه تکاملی ،  با تشخیص زودرس اختلال و درمان زودرس ،  کودک را در رسیدن به پتانسیل تکاملی یاری می کنیم .
  8. ما به خانواده ها با کاهش هزینه‌ها و اثر بخشی بیشتر مداخلات درمانی یاری می رسانیم   
  9. اولین قدم  ارزیابی کودک با پرسشنامه سنین و مراحل نی نی تست است که بر روی موبایل شما ،در دسترس است .
  10. ادرس زیر را در مرورگر خود وارد کنید و یا کیوار  زیر را اسکن کنید .

 https://www.ninitest.com/register